top of page
Buscar
  • Foto del escritorMaria Juanati

seguim somiant!


Bona tarda a tothom!


Abans de desvetllar la meva nova sorpresa m'agradaria felicitar-vos per la darrera tasca de comprensió lectora que heu desenvolupat. Com sabeu, ca lconèixer totes les tipologies i recursos textuals propis de la llengua. Per aquest motiu, seguirem treballant la nostra afició lectora una setmana més.


Ara si, ha arribat el moment. M'agradaria convidar-vos a tots a descobrir la poesia catalana. Com veureu, hi ha multitud de poetes i poetesses fantàstiques que han creat un ampli repertori de textos de tots els colors i per a tots els gustos.


Jo he investigat i us deixo l'enllaç d'un enregistrament de mi mateixa recitant un dels meus poemes preferits, Bons somnis, un poema escrit per la poetessa Joana Raspall. Us l'ofereixo perquè recordeu la meva veu i mai us oblideu de seguir somiant.


Per conèixer la poesia cal dedicar-hi temps. Demaneu ajuda a les vostres famílies o a mi en qualsevol cosa que necessiteu. A més, podeu escriure els poemes, il·lustrar-los, enregistrar-los, representar-los, etc. Sigui quina sigui la vostra forma de donar a conèixer la poesia, el més important és descobrir els seus tresors i compartir-los amb la resta del grup.


Seguiu somiant,


Maria Juanati




9 visualizaciones0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo
bottom of page